Przejdź do stopki

“PRZEBUDOWA / ROZBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY RACIĄŻ” (7 części) - ZMIANA SIWZ i OGŁOSZENIE O ZMIANIE w BZP - INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY – CZ. I - ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY – Części od II do VII

Umieszczony: 25.02.2020, Status przetargu: nowy, Umieścił: Marcin Buras

Początek formularza

Ogłoszenie nr 515965-N-2020 z dnia 2020-02-25 r.

Gmina Raciąż: PRZEBUDOWA / ROZBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY RACIĄŻ (7 części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raciąż, krajowy numer identyfikacyjny 13001374300000, ul. ul. Kilińskiego  2 , 09-140  Raciąż, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 679 12 80, e-mail wojt@gmina.raciaz.iap.pl, faks 23 679 12 75.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaraciaz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.gminaraciaz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gmina.raciaz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Raciąż, ul. Kilińskiego 2, 09-140 Raciąż, pokój nr 14 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA / ROZBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY RACIĄŻ (7 części)
Numer referencyjny: RRG.271.1.2020.GB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie ogranicza liczby części na które Wykonawca może złożyć swoją ofertę. Ilość części – 7 (siedem)


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: • Część I Rozbudowa drogi gminnej Nr 311162W - Łempino 2 w km od 0+000,00 do 0+927,00 (długość odcinka 927,00 m). • Część II Przebudowa drogi gminnej Nr 301001W relacji Żukowo Strusie - Kraszewo Podborne - Kraszewo Czubaki oznaczonej nr ewid. działki 78 w miejscowości Kraszewo Falki w tym: 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 301001W relacji Żukowo Strusie - Kraszewo Podborne - Kraszewo Czubaki oznaczonej nr ewid. działki 78 w miejscowości Kraszewo Falki w km od 0+000,00 do 0+990,00 (długość odcinka 990,00 m); 2. Przebudowa drogi gminnej Nr 301001W relacji Żukowo Strusie - Kraszewo Podborne - Kraszewo Czubaki oznaczonej nr ewid. działki 78 w miejscowości Kraszewo Falki w km od 0+990,00 do 1+453,00 (długość odcinka 463,00 m). • Część III Przebudowa / rozbudowa drogi gminnej Nr 301017W relacji Jeżewo Wesel - Unieck Kolonia w tym: 1.Przebudowa drogi gminnej Nr 301017W relacji Jeżewo Wesel - Unieck Kolonia oznaczonej nr ewid. działek 61 i 62 w miejscowości Jeżewo Wesel w km od 0+000,00 do 0+422,20 (długość odcinka 422,20 m); 2.Rozbudowa drogi gminnej Nr 301017W relacji Jeżewo Wesel - Unieck Kolonia oznaczonej nr ewid. działek 61, 62, 8, 14/12, 15/2 w miejscowości Jeżewo Wesel oraz na działce nr ewid. 34 w miejscowości Unieck w km od 0+420,20 do 1+235,00 (długość odcinka 814,80 m); 3.Przebudowa drogi gminnej Nr 301017W relacji Jeżewo Wesel - Unieck Kolonia oznaczonej nr ewid. działki 8 w miejscowości Jeżewo Wesel w km od 0+000,00 do 0+750,10 (długość odcinka 750,10 m). • Część IV Przebudowa drogi gminnej Nr 301015W - Kodłutowo oznaczonej nr ewid. działek 34, 60 w miejscowości Kodłutowo w km od 0+000,00 do 0+839,70,00 (długość odcinka 839,70 m). • Część V Przebudowa drogi gminnej Nr 311039W relacji Ćwiersk - Zaborowo oznaczonej nr ewid. działki 130 w miejscowości Ćwiersk w km od 0+000,00 do 0+323,00 (długość odcinka 323,00 m). • Część VI Rozbudowa drogi gminnej Nr 311201W - Pólka Raciąż 12 oznaczonej nr ewid. działek 1780, 1777, 1825, 1779/1, 1779/2, 1814 w miejscowości Pólka Raciąż w km od 0+000,00 do 0+357,00 (długość odcinka 357,00 m). • Część VII Przebudowa drogi oznaczonej nr ewid. działki 91 w miejscowości Kraszewo Podborne w km od 0+000,00 do 0+416,00 (długość odcinka 416,00 m). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają (dla każdej części oddzielnie): Załączniki od nr 1.1 do nr 1.7 do SIWZ – Dokumentacja projektowa dla części od I do VII (w tym, między innymi: Przedmiary Robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne) UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia poszczególnej części zamówienia publicznego w przypadku nie otrzymania środków z zewnętrznych źródeł dofinansowania realizacji zadania (dotyczy II, III i IV części zamówienia).

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45100000-8

45111000-8

45233320-8

45233200-1

45450000-6

34928530-2

45233290-8



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2020-09-30


II.9) Informacje dodatkowe: termin wykonania: cz. I, II, III - do 30.09.2020 r. cz. IV - 31.08.2020 r. cz. V, VI - 30.06.2020 r. cz. VII - 31.07.2020 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty, z których każda polegała na przebudowie budowie lub remoncie dróg z ułożeniem mieszanki mineralno-asfaltowej, o długości co najmniej 500 m każde zadanie. b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej - drogowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)





 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty – wg zał. nr 3.1 do 3.7 do SIWZ (oddzielnie dla każdej wybranej przez Wykonawcę części zamówienia, 2) Formularz ofertowy – wg zał. nr 2.1 do 2.7 do SIWZ (oddzielnie dla każdej wybranej przez Wykonawcę części zamówienia), 3) Dowód wniesienia wadium (oddzielnie dla każdej wybranej przez Wykonawcę części zamówienia). 4) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie / osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 3) oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wg zał. Nr 8 do SIWZ) 4) wzór zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) – wg zał. nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Dla części I zamówienia – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Dla części II zamówienia – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Dla części III zamówienia – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) Dla części IV zamówienia – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Dla części V zamówienia - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Dla części VI zamówienia - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Dla części VII zamówienia - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena oferty brutto

60,00

okres gwarancji

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ - wzorem umowy


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie, w określonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: wysokość zabezpieczenia 8 % ceny całkowitej podanej w ofercie przedstawionej przez wykonawcę.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto, dopuszcza się przesuniecie terminu wykonania robót z uwagi na: a) wystąpienie warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części - utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, b) wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, c) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, d) wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu wykonania robót budowlanych, a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie, e) przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, g) wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, h) wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. i) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy – z przyczyn będących po stronie zamawiającego. 3. Dopuszcza się również rezygnację przez Zamawiającego z wykonania części robót budowlanych, wraz z uwzględnieniem konsekwencji finansowych zmiany. 4. Zgodnie z art. 649 K.c. w razie wątpliwości poczytuje się, iż wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem stanowiącym część składową umowy. W takim przypadku wyznacznikiem zakresu robót budowlanych, które ma wykonać Wykonawca jest projekt budowlany, a nie projekty wykonawcze, przedmiar robót budowlanych lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-11, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Rozbudowa drogi gminnej Nr 311162W - Łempino 2 w km od 0+000,00 do 0+927,00 (długość odcinka 927,00 m)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamierzenie budowlane polegające na rozbudowie drogi gminnej nr 311162W Łempino 2 składa się z jednego odcinka od km 0+000 do 0+927 Zakres robót obejmuje: - wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej o dł. 927m i szer. 4m, - wykonanie placu do zawracania na końcu drogi o nawierzchni bitumicznej o wymiarach 20mx20m, - uzupełnienie dwustronnych poboczy kruszywem łamanym o szer. 0,75m, - wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kruszywa łamanego z projektowanej drogi gminnej do działek przyległych o szer. 4m, - ułożenie przepustów PVC Φ600mm pod projektowaną drogą na skrzyżowaniu z drogą powiatową z zabezpieczeniami czołowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1.1 do SIWZ dla cz. I zamówienia – Dokumentacja projektowa (w tym, między innymi: Przedmiar Robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45100000-8, 45231110-9, 45111000-8, 45233320-8, 45233200-1, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej Nr 301001W relacji Żukowo Strusie - Kraszewo Podborne - Kraszewo Czubaki oznaczonej nr ewid. działki 78 w miejscowości Kraszewo Falki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie określone w części II zamówienia będzie realizowane na podstawie dwóch dokumentacji projektowych. Zakres robót obejmuje: 1. Przebudowę drogi gminnej Nr 301001W relacji Żukowo Strusie - Kraszewo Podborne - Kraszewo Czubaki oznaczonej nr ewid. działki 78 w miejscowości Kraszewo Falki w km od 0+000,00 do 0+990,00 (długość odcinka 990,00 m), w ramach której do wykonania przewidziano: - roboty przygotowawcze (pomiary, zdjęcie humusu, karczowanie zakrzewień), - roboty ziemne – wykopy oraz nasypy, - wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu niewysadzinowego, - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, - oczyszczenie i skropienie warstwy podbudowy zasadniczej, - wykonanie warstwy wiążącej, - wykonanie poboczy oraz zjazdów, - humusowanie i obsianie skarp, - ustawienie oznakowania pionowego 2. Przebudowę drogi gminnej Nr 301001W relacji Żukowo Strusie - Kraszewo Podborne - Kraszewo Czubaki oznaczonej nr ewid. działki 78 w miejscowości Kraszewo Falki w km od 0+990,00 do 1+453,00 (długość odcinka 463,00 m), w ramach której do wykonania przewidziano: - roboty przygotowawcze (pomiary, zdjęcie humusu, karczowanie zakrzewień), - roboty ziemne – wykopy oraz nasypy z gruntu niewysadzinowego, - wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu niewysadzinowego, - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, - oczyszczenie i skropienie warstwy podbudowy zasadniczej, - wykonanie warstwy wiążącej, - wykonanie poboczy oraz zjazdów, - humusowanie i obsianie skarp, - ustawienie oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1.2a i 1.2b do SIWZ – Dokumentacja projektowa - dla cz. II zamówienia (w tym, między innymi: Przedmiary Robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45100000-8, 45111300-1, 45231110-9, 45111000-8, 45233320-8, 45233200-1, 45450000-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Przebudowa / rozbudowa drogi gminnej Nr 301017W relacji Jeżewo Wesel - Unieck Kolonia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie określone w części III zamówienia będzie realizowane na podstawie trzech dokumentacji projektowych. Zakres robót obejmuje: 1. Przebudowę drogi gminnej Nr 301017W relacji Jeżewo Wesel - Unieck Kolonia oznaczonej nr ewid. działek 61 i 62 w miejscowości Jeżewo Wesel w km od 0+000,00 do 0+422,20 (długość odcinka 422,20 m), w ramach której do wykonania przewidziano: - roboty przygotowawcze (pomiary, zdjęcie humusu), - roboty ziemne – wykopy oraz nasypy, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - dowiezienie pospółki żwirowej, - profilowanie i zagęszczenie podbudowy żwirowej, - wykonanie stabilizacji kruszywa cementem o wytrzymałości Rm = 5,00 MPa, - oczyszczenie i skropienie warstwy betonowej, - oczyszczenie i skropienie warstwy bitumicznej, - wykonanie warstwy wiążącej, - wykonanie warstwy ścieralnej, - wykonanie poboczy oraz zjazdów z kruszywa łamanego, - ustawienie oznakowania pionowego, - montaż latarni hybrydowych. 2. Rozbudowę drogi gminnej Nr 301017W relacji Jeżewo Wesel - Unieck Kolonia oznaczonej nr ewid. działek 61, 62, 8, 14/12, 15/2 w miejscowości Jeżewo Wesel oraz na działce nr ewid. 34 w miejscowości Unieck w km od 0+420,20 do 1+235,00 (długość odcinka 814,80 m), w ramach której do wykonania przewidziano: - roboty przygotowawcze (pomiary, zdjęcie humusu, wycinka krzewów), - roboty ziemne – wykopy oraz nasypy, - wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu niewysadzinowego, - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, - oczyszczenie i skropienie warstwy podbudowy zasadniczej, - wykonanie warstwy wiążącej, - wykonanie poboczy oraz zjazdów, - humusowanie i obsianie skarp, - ustawienie oznakowania pionowego, - montaż latarni hybrydowych. 3. Przebudowę drogi gminnej Nr 301017W relacji Jeżewo Wesel - Unieck Kolonia oznaczonej nr ewid. działki 8 w miejscowości Jeżewo Wesel w km od 0+000,00 do 0+750,10 (długość odcinka 750,10 m), w ramach której do wykonania przewidziano: - roboty przygotowawcze (pomiary, zdjęcie humusu), - roboty ziemne – wykopy oraz nasypy, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - dowiezienie pospółki żwirowej, - profilowanie i zagęszczenie podbudowy żwirowej, - wykonanie stabilizacji kruszywa cementem o wytrzymałości Rm = 5,00 MPa, - oczyszczenie i skropienie warstwy betonowej, - oczyszczenie i skropienie warstwy bitumicznej, - wykonanie warstwy wiążącej, - wykonanie warstwy ścieralnej, - wykonanie poboczy oraz zjazdów z kruszywa łamanego, - montaż oświetlenia hybrydowego, - ustawienie oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1.3a, nr 1.3b, nr 1.3c do SIWZ – Dokumentacja projektowa - dla cz. III zamówienia (w tym, między innymi: Przedmiary Robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45100000-8, 45111000-8, 45233320-8, 45450000-6, 45233200-1, 45450000-6, 34928530-2, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej Nr 301015W - Kodłutowo oznaczonej nr ewid. działek 34, 60 w miejscowości Kodłutowo w km od 0+000,00 do 0+839,70,00 (długość odcinka 839,70 m)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Początek odcinka przeznaczonego do przebudowy znajduje się w km 0+000,00 na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 301019W relacji Sikory-Jeżewo-Wesel, natomiast koniec odcinka zlokalizowany jest w km 0+839,70 przebudowywanej drogi gminnej. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze (pomiary, zdjęcie humusu), - roboty ziemne – wykopy oraz nasypy, - wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu niewysadzinowego, - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, - oczyszczenie i skropienie warstwy podbudowy zasadniczej, - wykonanie warstwy wiążącej, - wykonanie poboczy oraz zjazdów, - humusowanie i obsianie skarp, - ustawienie oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1.4 do SIWZ – Dokumentacja projektowa - dla cz. IV zamówienia (w tym, między innymi: Przedmiar Robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45100000-0, 45111000-8, 45233320-8, 45233200-1, 45450000-6, 34928530-0, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

5

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej Nr 311039W relacji Ćwiersk - Zaborowo oznaczonej nr ewid. działki 130 w miejscowości Ćwiersk w km od 0+000,00 do 0+323,00 (długość odcinka 323,00 m).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Początek odcinka przeznaczonego do przebudowy znajduje się w km 0+000,00 na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 301043W relacji Kaczorowy - Ćwiersk - Drozdowo, natomiast koniec odcinka zlokalizowany jest w km 0+323,00 przedmiotowej drogi gminnej. W zakres przebudowy wchodzi wykonanie następujących robót: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne – wykopy oraz nasypy, - wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu niewysadzinowego, - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, - oczyszczenie i skropienie warstwy podbudowy zasadniczej, - wykonanie nawierzchni bitumicznej, - wykonanie poboczy oraz zjazdów, - humusowanie i obsianie skarp, - ustawienie oznakowania pionowego, - montaż latarni hybrydowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1.5 do SIWZ – Dokumentacja projektowa - dla cz. V zamówienia (w tym, między innymi: Przedmiar Robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45100000-8, 45111000-8, 45231110-9, 45233320-8, 45233200-1, 45450000-6, 34928530-2, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

6

Nazwa:

Rozbudowa drogi gminnej Nr 311201W - Pólka Raciąż 12 oznaczonej nr ewid. działek 1780, 1777, 1825, 1779/1, 1779/2, 1814 w miejscowości Pólka Raciąż w km od 0+000,00 do 0+357,00 (długość odcinka 357,00 m).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamierzenie budowlane polegające na rozbudowie drogi gminnej nr 311201W Pólka Raciąż 12 składa się z jednego odcinka: Zakres robót obejmuje: - wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej o dł. 357m i szer. 3,5m, - uzupełnienie dwustronnych poboczy kruszywem łamanym o szer. 0,75m, - wykonanie zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego z projektowanej drogi gminnej do działek przyległych o szer. 3,5m, - wymiana przepustu na nowy dłuższy PVC Φ600mm, L=6m pod projektowaną drogą, - wycinka drzew kolidujących z projektowaną drogą (według odrębnego opracowania). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1.6 do SIWZ – Dokumentacja projektowa - dla cz. VI zamówienia (w tym, między innymi: Przedmiar Robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45100000-8, 45111000-8, 45231110-9, 45233200-1, 45450000-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

7

Nazwa:

Przebudowa drogi oznaczonej nr ewid. działki 91 w miejscowości Kraszewo Podborne w km od 0+000,00 do 0+416,00 (długość odcinka 416,00 m).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Początek odcinka przeznaczonego do przebudowy znajduje się w km 0+000,00 na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 301001W relacji Żukowo Strusie – Kraszewo Podborne – Kraszewo Czubaki, natomiast koniec odcinka zlokalizowany jest w km 0+416,00 przedmiotowej drogi gminnej. W zakres przebudowy drogi gminnej wchodzi wykonanie następujących robót: - roboty przygotowawcze (pomiary, zdjęcie humusu), - roboty ziemne – wykopy oraz nasypy, - wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu niewysadzinowego, - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, - oczyszczenie i skropienie warstwy podbudowy zasadniczej, - wykonanie warstwy wiążącej, - wykonanie poboczy oraz zjazdów, - humusowanie i obsianie skarp, - ustawienie oznakowania pionowego, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1.7 do SIWZ – Dokumentacja projektowa - dla cz. VII zamówienia (w tym, między innymi: Przedmiar Robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45100000-8, 45111000-8, 45231110-9, 45233200-1, 45450000-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

,0,

60,00

Okres gwarancji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Pliki

SIWZ 375.5 KB
Zał. nr 1.1 cz. I 19530.82 KB
Zał. nr 1.2 cz. II 40876.13 KB
Zał. nr 1.3 cz. III 434129.85 KB
Zał. nr 1.4 cz. IV 15731.04 KB
Zał. nr 1.5 cz. V 12240.37 KB
Zał. nr 1.6 cz. VI 29809.37 KB
Zał. nr 1.7 cz. VII 16842.7 KB
zał. nr 4 – oświadczenie 23.59 KB
zał. nr 5 – oświadczenie 20.24 KB
zał. nr 7 wzór umowy 145 KB
zał. nr 8 – druk RODO 40 KB
ZMIANA SIWZ 424.1 KB
OGŁOSZENIE O ZMIANIE w BZP 20.05 KB
Informacja z otwarcia ofert 533.27 KB