Przejdź do stopki

Ogłoszenie nr 582871-N-2019 z dnia 2019-08-06 r. Gmina Raciąż: „Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Raciąż” - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT I ZMIANA TERMINU WYKONANIA ZADAŃ - ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Umieszczony: 06.08.2019, Status przetargu: nowy, Umieścił: Marcin Buras

Ogłoszenie nr 582871-N-2019 z dnia 2019-08-06 r.

Gmina Raciąż: „Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Raciąż”

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raciąż, krajowy numer identyfikacyjny 13001374300000, ul. ul. Kilińskiego  2 , 09-140  Raciąż, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 679 12 80, e-mail wojt@gmina.raciaz.iap.pl, faks 23 679 12 75.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaraciaz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.gminaraciaz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gminaraciaz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Raciąż, ul. Kilińskiego 2, 09-140 Raciąż, pokój nr 14 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Raciąż”
Numer referencyjny: RRG.271.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie wprowadza takiego zastrzeżenia
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie wprowadza ograniczenia w tym zakresie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Raciąż, w ramach „Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019” - przewidzianego do udzielenia w czterech częściach: Cześć I Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Koziebrody Część II Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kraszewo-Czubaki Część III Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Nowe Gralewo Część IV Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Unieck część I Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Koziebrody, w skład której wchodzą: I. Siłownia zewnętrzna - wyciskanie leżąc 1 szt. - rower 1 szt. - narciarz podwójny 1 szt. - wahadło 1 szt. - wyciskanie ze składanym krzesełkiem 1 szt. - prasa ręczna podwójna 1 szt. II. Plac zabaw: - zestaw sprawnościowy 1 szt. - huśtawka podwójna z bocianim gniazdem1 szt. - piramida linowa 1 szt. III. Strefa relaksu: - ławka metalowa 5 szt. - stolik do gry w szachy1 szt. - stół betonowy do ping ponga 1 szt. - tablica informacyjna – regulamin 1 szt. - tablica informacyjna OSA 1 szt. - stojak na rowery (8 stanowisk) szt.1 - kosz na śmieci 3 szt. IV Ogrodzenie terenu: - ogrodzenie placu zabaw H=1,5 m, mb 58,65 - ogrodzenie placu zabaw H=1,0 m, mb 12,75 - furtka 1 szt. - ogrodzenie siłowni zewnętrznej H=1,5 m, mb 59,65 V Nawierzchnia bezpieczna - maty przerostowe 103 m2 VI. Pozostałe - wyrównanie i niwelacja terenu 579,00 m2 - nasadzenia szt. 10 część II Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kraszewo-Czubaki, w skład której wchodzą: I. Siłownia zewnętrzna - orbitek 1 szt. - wioślarz 1 szt. - podciąg nóg 1 szt. - wahadło 1 szt. - wyciskanie ze składanym krzesełkiem 1 szt. - drabinka II. Plac zabaw: - duża wieża z trapem 1 szt. - huśtawka podwójna z bocianim gniazdem1 szt. - most linowy 1 szt. III. Strefa relaksu: - ławka metalowa 5 szt. - stolik do gry w szachy 1 szt. - stół betonowy do ping ponga 1 szt. - tablica informacyjna – regulamin 1 szt. - tablica informacyjna OSA 1 szt. - stojak na rowery (8 stanowisk) szt.1 - kosz na śmieci 3 szt. IV Ogrodzenie terenu: - ogrodzenie placu zabaw H=1,0 m, mb 63,39 - furtka 2 szt. V Nawierzchnia bezpieczna - maty przerostowe 104,00 m2 VI. Pozostałe - wyrównanie i niwelacja terenu 603,57 m2 - nasadzenia szt. 10 część III Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Nowe Gralewo, w skład której wchodzą; I. Siłownia zewnętrzna - biegacz wolnostojący 1 szt. - krzesło do wyciskania na słupie 1 szt. - prasa nożna na słupie 1 szt. - surfer na słupie 1 szt. - woslarz wolnostojący 1 szt. - twister 1 szt. II. Plac zabaw: - zestaw zabawowy 1 szt. - huśtawka podwójna z bocianim gniazdem 1 szt. - centrum dowodzenia 1 szt. - linarium stożek 1 szt. III. Strefa relaksu: - ławka metalowa 4 szt. - stolik do gry w szachy 1 szt. - stół betonowy do ping ponga 1 szt. - tablica informacyjna – regulamin 1 szt. IV Ogrodzenie terenu: - ogrodzenie panelowe mb 52,50 - furtka 2 szt. V Nawierzchnia bezpieczna - maty przerostowe 114,00 m2 część IV Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Unieck, w skład której wchodzą; I. Siłownia zewnętrzna - orbitek 1 szt. - wioślarz 1 szt. - podciąg nóg 1 szt. - wahadło 1 szt. - wyciskanie ze składanym krzesełkiem 1 szt. - narciarz 1 szt. II. Strefa relaksu: - ławka metalowa 4 szt. - stolik do gry w szachy / chińczyk 1 szt. - stół betonowy do ping ponga 1 szt. - tablica informacyjna – regulamin 1 szt. - tablica informacyjna OSA 1 szt. - stojak na rowery (8 stanowisk) 1 szt. - kosz na śmieci 2 szt. - III. Pozostałe - nasadzenia szt. 10 - wyrównanie nawierzchnio 368,75 m2

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45112720-8

45100000-8

45111291-4

45342000-6

37440000-4

36535200-2

37410000-5

39113600-3

45112710-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-27

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2019-09-27


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: 1) Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: a) co najmniej jedno zamówienie związane z budową, rozbudową lub przebudową placów zabaw lub siłowni plenerowych wyposażonych w minimum trzy urządzenia, albo b)wykonał co najmniej 3 zamówienia, w skład których wchodziło wykonanie co najmniej ogrodzenia i zagospodarowanie terenu. 2) Dysponuje osobami do realizacji zamówienia minimum: Wykonawca dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: kierownik robót – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w załączniku nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda wskazania w odniesieniu do tych podmiotów adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument wymieniony w pkt.3.1.2.oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. odpisu jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r poz. 1114 oraz z 2016r poz.352.)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz instalacyjnymi elektrycznymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy z formularzami cenowymi (odpowiednio do wybranej przez Wykonawcę części zamówienia) 2. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.gminaraciaz.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany treści niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu. 2. Zmiany treści umowy bez zachowania formy pisemnej są nieważne. 3. Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego, na podstawie wniosku o przedłużenie terminu wraz z uzasadnieniem, z dwutygodniowym wyprzedzeniem, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu jest wynikiem: 1) katastrofy naturalnej zdefiniowanej w ustawie z dnia 18 kwietnia 2002 o stanie klęski żywiołowej (Dz. U. z 2017r, poz. 1897), 2) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań umownych, których strony nie mogły przewidzieć, ani których nie mogły przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością, 3) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 4) okoliczności powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, kiedy Zamawiający polecił dokonać zmian w uzgodnionych wcześniej rozwiązaniach projektowych, 5) zaistnienia konieczności wykonania badań specjalistycznych (np. archeologicznych i innych) w ściśle określonym terminie, 6) przyczyn obiektywnie niezależnych od Wykonawcy, w szczególności braku możliwości pozyskania urządzeń od producenta w terminie umożliwiającym wykonanie zamówienia zgodnie z §3. 4. Zamawiający nie ma obowiązku przedłużania terminu wykonywania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca w ciągu 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 3 nie przedłoży Zamawiającemu szczegółowego wniosku o przedłużenie terminu wraz z uzasadnieniem. 5. Zamawiający w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku przez Wykonawcę zadecyduje, czy i o ile przedłuży termin wykonania przedmiotu umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr:

1

Nazwa:

Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Koziebrody

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Koziebrody w skład której wchodzą: I. Siłownia zewnętrzna - wyciskanie leżąc 1 szt. - rower 1 szt. - narciarz podwójny 1 szt. - wahadło 1 szt. - wyciskanie ze składanym krzesełkiem 1 szt. - prasa ręczna podwójna 1 szt. II. Plac zabaw: - zestaw sprawnościowy 1 szt. - huśtawka podwójna z bocianim gniazdem1 szt. - piramida linowa 1 szt. III. Strefa relaksu: - ławka metalowa 5 szt. - stolik do gry w szachy1 szt. - stół betonowy do ping ponga 1 szt. - tablica informacyjna – regulamin 1 szt. - tablica informacyjna OSA 1 szt. - stojak na rowery (8 stanowisk) szt.1 - kosz na śmieci 3 szt. IV Ogrodzenie terenu: - ogrodzenie placu zabaw H=1,5 m, mb 58,65 - ogrodzenie placu zabaw H=1,0 m, mb 12,75 - furtka 1 szt. - ogrodzenie siłowni zewnętrznej H=1,5 m, mb 59,65 V Nawierzchnia bezpieczna - maty przerostowe 103 m2 VI. Pozostałe - wyrównanie i niwelacja terenu 579,00 m2 - nasadzenia szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112720-8, 45100000-8, 45111291-4, 45342000-6, 37440000-4, 36535200-2, 37410000-5, 39113600-3, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kraszewo-Czubaki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kraszewo-Czubaki w skład której wchodzą: I. Siłownia zewnętrzna - orbitek 1 szt. - wioślarz 1 szt. - podciąg nóg 1 szt. - wahadło 1 szt. - wyciskanie ze składanym krzesełkiem 1 szt. - drabinka II. Plac zabaw: - duża wieża z trapem 1 szt. - huśtawka podwójna z bocianim gniazdem1 szt. - most linowy 1 szt. III. Strefa relaksu: - ławka metalowa 5 szt. - stolik do gry w szachy 1 szt. - stół betonowy do ping ponga 1 szt. - tablica informacyjna – regulamin 1 szt. - tablica informacyjna OSA 1 szt. - stojak na rowery (8 stanowisk) szt.1 - kosz na śmieci 3 szt. IV Ogrodzenie terenu: - ogrodzenie placu zabaw H=1,0 m, mb 63,39 - furtka 2 szt. V Nawierzchnia bezpieczna - maty przerostowe 104,00 m2 VI. Pozostałe - wyrównanie i niwelacja terenu 603,57 m2 - nasadzenia szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112720-8, 45100000-8, 45111291-4, 45342000-6, 37440000-4, 36535200-2, 37410000-5, 39113600-3, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Nowe Gralewo

 

 

 

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Nowe Gralewo w skład której wchodzą; I. Siłownia zewnętrzna - biegacz wolnostojący 1 szt. - krzesło do wyciskania na słupie 1 szt. - prasa nożna na słupie 1 szt. - surfer na słupie 1 szt. - woslarz wolnostojący 1 szt. - twister 1 szt. II. Plac zabaw: - zestaw zabawowy 1 szt. - huśtawka podwójna z bocianim gniazdem 1 szt. - centrum dowodzenia 1 szt. - linarium stożek 1 szt. III. Strefa relaksu: - ławka metalowa 4 szt. - stolik do gry w szachy 1 szt. - stół betonowy do ping ponga 1 szt. - tablica informacyjna – regulamin 1 szt. IV Ogrodzenie terenu: - ogrodzenie panelowe mb 52,50 - furtka 2 szt. V Nawierzchnia bezpieczna - maty przerostowe 114,00 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112720-8, 45100000-8, 45111291-4, 45342000-6, 37440000-4, 36535200-2, 37410000-5, 39113600-3, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Unieck

 

 

 

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Unieck w skład której wchodzą; I. Siłownia zewnętrzna - orbitek 1 szt. - wioślarz 1 szt. - podciąg nóg 1 szt. - wahadło 1 szt. - wyciskanie ze składanym krzesełkiem 1 szt. - narciarz 1 szt. II. Strefa relaksu: - ławka metalowa 4 szt. - stolik do gry w szachy / chińczyk 1 szt. - stół betonowy do ping ponga 1 szt. - tablica informacyjna – regulamin 1 szt. - tablica informacyjna OSA 1 szt. - stojak na rowery (8 stanowisk) 1 szt. - kosz na śmieci 2 szt. - III. Pozostałe - nasadzenia szt. 10 - wyrównanie nawierzchnio 368,75 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112720-8, 45100000-8, 45111291-4, 45342000-6, 37440000-4, 36535200-2, 37410000-5, 39113600-3, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty brutto

60,00

Okres gwarancji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Dokumenty:


Umieszczono:2019-09-09, Umieścił: Marcin Buras


Umieszczono:2019-08-26, Umieścił: Marcin Buras