PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ w 2019 r.
Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej
w Raciążu
GOPS. ZP.2253.2.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE
o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.)
Przedmiot zamówienia:
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW
DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ w 2019 r.
Nazwa Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążu
Adres: ul. 11 Listopada 20, 09-140 Raciąż
Telefon: 23 679 10 51
REGON: 130117419
NIP: 5671314691
Adres poczty elektronicznej: gops_raciaz@op.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciaz.iap.pl
Wykaz załączników do ogłoszenia:
- Opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania,
- Formularz oferty,
- Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- Wykaz usług wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane,
- Istotne postanowienia umowy – projekt umowy.
Zatwierdzam:
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Raciążu
/-/ Anna Walczewska
ROZDZIAŁ I.
OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
Podstawa prawna:
Postępowanie prowadzone dla zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) – zwanej dalej „ustawą”.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro.
Rodzaj postępowania: usługa
Oznaczenie postępowania: GOPS.271.1.2018
Miejsce publikacji ogłoszenia:
1) Strona internetowa Zamawiającego – www.raciaz.iap.pl
2) Tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.
Niniejsze ogłoszenie wraz z załącznikami dostępne jest nieodpłatnie, na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążu, ul. 11 Listopada 201, 09-140 Raciąż (pokój nr 7), oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.raciaz.iap.pl (BIP).
ROZDZIAŁ II.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I WARUNKI JEGO WYKONANIA
- Przedmiotem postępowania jest :
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW
DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ
W 2019 r.
- Miejsce realizacji dostawy posiłków - Gmina Raciąż:
1. Szkoła Podstawowa w Gralewie (przybliżona liczba posiłków – 32),
2. Szkoła Podstawowa w Koziebrodach, (przybliżona liczba posiłków – 65),
3. Szkoła Podstawowa w Krajkowie, (przybliżona liczba posiłków – 35),
4. Szkoła Podstawowa w Uniecku, (przybliżona liczba posiłków – 45),
5. Oddział Przedszkolny w Raciążu, ul. 11 Listopada 20. (przybliżona liczba posiłków – 12),
- Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku budżetowym 2019 r. styczeń – grudzień 2019 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków w formie obiadów jednodaniowych dostarczanych w termosach wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku dla około 200 dzieci (dziennie) w wieku od 6 lat do 16 lat.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do umowy z przyszłym Wykonawcą).
- KODY CPV
55524000-9 usługi dostarczania posiłków do szkół
55523100-3 usługi w zakresie posiłków szkolnych
55521200-0 usługi dowożenia posiłków
55520000-1 usługi dostarczania posiłków
ROZDZIAŁ III.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
- posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług w zakresie żywienia zbiorowego np. dożywiania w szkołach, prowadzenia stołówki lub lokalu gastronomicznego, obsługi gastronomicznej imprezy - dla grupy co najmniej 100 osób. (Zamawiający rozumie przez jedną usługę - jednorazową realizację zamówienia o wskazanej wielkości, tj. dla grupy co najmniej 100 osób. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku zamówień sumujących się do wskazanej wartości).
- W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
ROZDZIAŁ IV.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I OBLICZENIA CENY
- Wykonawca zobowiązany jest obliczyć jednostkową cenę oferty i podać ją w formularzu oferty (stanowiącym Załącznik 2 do niniejszego ogłoszenia). Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonaniem zamówienia oraz podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie realizacji zamówienia.
- Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom z jakiegokolwiek powodu.
- Wykonawca składa ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zamówienia.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
- prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 do Ogłoszenia),
- pełnomocnictwo (o ile zostało udzielone),
- oświadczenie Wykonawcy oraz dokumenty poświadczające spełnianie warunków udziału postępowaniu – wg zał. nr 3 i 4 oraz dokumentację poświadczającą należyte wykonanie dotychczasowych zamówień.
- Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do Ogłoszenia i Istotnych Postanowień Umowy, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do ich treści.
- Oferta winna być sporządzona na piśmie (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej czytelność jej treści.
- Wszystkie strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być zaparafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być zaparafowane przez Wykonawcę – w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
- Strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być kolejno ponumerowane. W treści oferty winna być umieszczona informacja o łącznej liczbie stron oferty wraz z liczbą i wykazem załączników do oferty.
- Ofertę należy złożyć w formie oryginału. Pozostałe dokumenty z wyłączeniem pełnomocnictwa do złożenia oferty (wyłącznie w oryginale lub kopii podpisanej notarialnie) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
ROZDZIAŁ V
KRYTERIUM OCENY OFERT
1. Kryteria i ich znaczenie wraz ze szczegółowym opisem:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Punkty |
Waga |
1. |
Cena brutto jednego gorącego posiłku – (obiad jednodaniowy w postaci drugiego dania – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w zał. nr 1 do ogłoszenia) |
max. 70 |
70% |
2. |
Doświadczenie Wykonawcy |
max. 30 |
30 % |
2. Określenie skali ocen poszczególnych kryteriów:
- Cena brutto jednego posiłku (C) - 70 % max 70 pkt.
Oferta z najniższą wartością brutto uzyska maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, tj. 70 pkt., pozostałe oferty zostaną ocenione wg wzoru:
Ilość punktów w kryterium cena = (najniższa oferta cenowa /cena oferty badanej) x 100 x 70%
- Doświadczenie Wykonawcy (D) – 30 % max 30 pkt.
Podczas oceny ofert ww. kryterium oceniane będą usługi spełniające wymogi opisane w rozdz. III niniejszego Ogłoszenia,
Podczas oceny ofert ww. kryterium oceny stosowany będzie następujący sposób obliczenia: oferta z najwyższą liczbą zrealizowanych usług spełniających wymogi, o których mowa w rozdz. III niniejszego Ogłoszenia uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 30.
Punkty pozostałych ofert zostaną przeliczone zgodnie z następującym wzorem:
(Db : Dmax) × 100 x 30 %., gdzie: Dmax – oferta o najwyższej liczbie zrealizowanych usług, Db - liczba zrealizowanych usług oferty badanej.
- Ostateczna ocena (O) stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w obu w.w. kryteriach, tj. O = C + D.
ROZDZIAŁ VI
TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w terminie: do dnia 17 grudnia 2018 r. do godziny 12:00 w zamkniętej kopercie zaadresowanej następująco:
z oznaczeniem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążu
ul. 11 Listopada 20, 09-140 Raciąż
„Oferta na PRZYGOTOWANIE I DOSTAWE GORĄCYCH POSIŁKÓW
DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ W 2019 r.
Nie otwierać przed 17 grudnia 2018 r. godz. 12:30”
Otwarcie ofert: w dniu 17 grudnia 2018 r. o godzinie 12:30.
ROZDZIAŁ VII
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na usługi społeczne w terminie uzgodnionym z Wykonawcą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia na usługi społeczne, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
- Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie Biuletynu Informacji Publicznej informację o udzieleniu zamówienia na usługi społeczne, podając przedmiot umowy oraz nazwę albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę.
- W razie nieudzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej informację o nieudzieleniu zamówienia
ROZDZIAŁ VIII
WZÓR UMOWY
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do podpisania umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego Ogłoszenia
ROZDZIAŁ IX.
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ X
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą e-maila na adres zamawiającego: gops_raciaz@op.pl
- Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują ww. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje e-mailem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku przekazywania dokumentów e-mailem dowód transmisji danych oznacza, że wykonawca otrzymał korespondencję w momencie jej przekazania przez zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie urządzeń wykonawcy.
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: kierownik GOPS – Anna Walczewska gops_raciaz@op.pl.
Uwaga: Przy przekazywaniu korespondencji w formie e-mail należy przygotowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy dokument zeskanować i przesłać.
ROZDZIAŁ XI
KLAUZULE INFORMACYJNE (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raciąż i Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążu.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: ”PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ w 2019 r.
nr postępowania: GOPS.ZP.2253.2.2018” prowadzonym w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp,
c) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
d) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
e) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
f) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
g) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załącznik nr 2 do SWIZ
...............................................
( pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
Ja (My), niżej podpisany (ni) ....................................................................................................
działając w imieniu i na rzecz :
....................................................................................................................................................
(pełna nazwa wykonawcy)
....................................................................................................................................................
(adres siedziby wykonawcy)
REGON............................................................................NIP .................................................
Nr konta bankowego: ...............................................................................................................
Nr telefonu ........................................................................ nr faxu ..........................................
e-mail .............................................................................................
w odpowiedzi na ogłoszenie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi pn.:
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW
DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ
W 2019 r.
składam(y) niniejszą ofertę:
Oferuję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach
płatności określonych w ogłoszeniu:
ZA CENĘ - cena za przygotowanie 1 gorącego posiłku w postaci drugiego dania:
netto:.................................zł (słownie : ...................................................)
VAT ........ % - .................................... zł
brutto:...............................zł (słownie : ...................................................)
1. Oświadczam(y), że przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Oświadczam(y), że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3. Oświadczam, że wytwarzam/przygotowuję posiłki w miejscowości ….................................................................. przy ul..................................................................
gmina …………………………….województwo..........................................................................
4. Oświadczam(y), że w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych we wzorze umowy dołączonym do ogłoszenia oraz w miejscu i terminie określonym przez zamawiającego.
5. Oświadczamy, że powierzymy podwykonawcom wykonanie następującej części zamówienia: ........................................................................................................................... (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
6. Oświadczamy, że oferta nie zawiera/ zawiera (właściwe podkreślić) informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje takie zawarte są w następujących dokumentach:
................................................................................................................................
Uzasadnienie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa:
………………………………………………………………………………………………
Uwaga! W przypadku braku wykazania, że informacje zastrzeżone stanowią tajemnice przedsiębiorstwa lub niewystarczającego uzasadnienia, informacje te zostaną uznane za jawne.
7. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować po stronie Wykonawcy do:
Imię i nazwisko……………………………………………………………………………
Adres:……………………………………………………………………….……….………
Telefon………………………………..…………….. e-mail…………………………..…
Informacje dotyczące sposobu zwrotu wadium wniesionego do przedmiotowego postępowania (jeśli dotyczy)
a) Zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu, prosimy dokonać na rachunek:
………………………………………………………………………………………………
(nr rachunku bankowego)
b) oryginał gwarancji wadialnej/poręczenia wadialnego prosimy odesłać pocztą
za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres:
……………………………………………………………………………………………
8. Oświadczam, że jesteśmy:
- * bądź
- * lub
- średnim przedsiębiorstwem*
w rozumieniu art. 7 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo Przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646, ze zm.), w brzmieniu jak niżej:
„1. Użyte w ustawie określenia oznaczają:
1) mikroprzedsiębiorca - przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:
a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników oraz
b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 2 milionów euro;
2) mały przedsiębiorca - przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:
a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz
b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro
- i który nie jest mikroprzedsiębiorcą;
3) średni przedsiębiorca - przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:
a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz
b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro
- i który nie jest mikroprzedsiębiorcą ani małym przedsiębiorcą;
* niepotrzebne skreślić
9. Oświadczam(y), że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Ofertę składamy na ................................ kolejno ponumerowanych stronach.
Na ofertę składają się :
- Wykaz usług z poświadczeniem ich wykonania - wg zał. nr 4.
Liczba usług wykonanych przez Wykonawcę – spełniających warunki udziału w postepowaniu wg rozdz. III Ogłoszenia - …. szt. (na potwierdzenie doświadczenia Wykonawcy – doświadczenie – kryterium oceny ofert)
..............................., dn. ...............................
. ....................................................................
podpis osoby upoważnionej
Załącznik nr 3 do ogłoszenia
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi pn.:
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW
DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ
W 2019 r.
prowadzonego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążu, oświadczam, co następuje:
- Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz
- Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy ich przedstawianiu.
…………………..…. (miejscowość), dnia ……………..……. r
………..………….
podpis
Załącznik nr 4 do ogłoszenia
WYKAZ USŁUG*
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu pn.:
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW
DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ W 2019 r.
przedkładam wykaz usług:
l.p. |
Przedmiot zamówienia |
Data i miejsce wykonywania usługi |
Odbiorca usługi |
Wartość w zł |
Nr dowodu należytego wykonania usługi – wg załączonych dokumentów |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do Wykazu Usług należy załączyć dowody ich należytego wykonania, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia Wykonawcy.
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów należytego wykonania usług realizowanych na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciążu.
Liczba załączonych dowodów potwierdzających powyższe oświadczenie Wykonawcy: ……… szt.
…………………..…. (miejscowość), dnia ……………..……. r
* Wykaz usług z dowodami ich wykonania stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
……………..………..………….
Podpis Wykonawcy
Załącznik nr 5 do ogłoszenia
U M O W A NR GOPS.ZP.1.2018
(projekt umowy)
Zawarta w dniu ……………….. 2018 r. w Raciążu pomiędzy:
Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Raciążu z siedzibą przy ul. 11 listopada 20, 09- 140 Raciąż reprezentowanym przez:
Anna Walczewska – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
przy kontrasygnacie
Barbara Rumianowska - Skarbnik Gminy Raciąż
zwanym w treści umowy „Z A M A W I A J Ą C Y M”
a:
……………………………………………………………………………………………
reprezentowanym przez:
- …………………………
zwanym w dalszej części „W Y K O N A W C Ą”
na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.) została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1.
- zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania świadczenie usługi pn. „Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci ze szkół na terenie gminy Raciąż w 2019 r.” obejmującą dożywianie dzieci uczęszczających do szkół na terenie gminy Raciąż, tj.:
- Szkoła Podstawowa w Gralewie,
- Szkoła Podstawowa w Koziebrodach,
- Szkoła Podstawowa w Krajkowie,
- Szkoła Podstawowa w Uniecku,
- Oddział Przedszkolny w Raciążu, ul. 11 Listopada 20.
w okresie - w 2019 r. (w dni nauki szkolnej).
- Umowa wykonywana jest w ramach prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej.
- Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy i warunki jego wykonania określa załącznik nr 1 do umowy, stanowiący jej integralną część. Ilości podane w tym dokumencie – zał. nr 1 mają charakter szacunkowy i nie muszą zostać zamówione. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności prawnej ani finansowej za nie zrealizowanie i nie zamówienie całości zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia posiłków do kwoty nie większej niż ta, która zostaje przeznaczonana ten cel w roku budżetowym 2019.
§ 2.
- Posiłki Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt (wraz z załadunkiem i rozładunkiem) samochodem służącym do przewozu gotowych posiłków, spełniającym warunki sanitarne do transportu, we własnych, specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
- nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu dwóch tygodni.
- Wykonawca przechowuje próbki posiłków w swojej firmie przez 72 godz.
- Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w należytej czystości termosy, w których przewozi gorące posiłki (puste termosy Wykonawca odbiera ze szkół i myje u siebie w firmie).
§ 3.
- Za wykonanie usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ……………..zł brutto (słownie brutto: …………………………….), w tym wynagrodzenie netto wynosi ……………………… zł , a podatek VAT ……….zł - za jeden dostarczony posiłek.
- Rozliczenia za dostarczone posiłki będą realizowane jeden raz na miesiąc na podstawie zestawienia faktycznej liczby dostarczonych posiłków i dni żywieniowych oraz oferowanej ceny brutto za jeden dostarczony posiłek.
- Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, zgodnie ze złożoną ofertą.
§ 4.
- Ustala się miesięczny okres rozliczeniowy
- Zapłata za przygotowane i dostarczone posiłki nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury dostarczonej Zamawiającemu po zakończeniu każdego miesiąca, a w miesiącu grudniu 2019 r. po zakończeniu realizacji usługi, tj. po 21.12.2019 r.
- Do faktury Wykonawca dołączy zestawienie faktycznie dostarczonych do szkół posiłków z potwierdzeniem przez Dyrektorów Szkółwykonania usług w przyjętym okresie rozliczeniowym.
- Płatność przelewem na rachunek…………………………………. wskazany w fakturze, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
- Wynagrodzenie wskazane w pkt 1 obowiązuje przez cały okres trwania umowy i nie podlega jakimkolwiek zmianom czy waloryzacji. W szczególności wynagrodzenie to zawiera w sobie wszelkie wydatki, jakie poniesie Wykonawca w celu należytego wykonania usługi.
§ 5.
- zostaje zawarta na czas od 2 stycznia 2019 r. do 21 grudnia 2019 r.
- Umowa dotyczy dni, w których odbywają się zajęcia szkolne określone przepisami o systemie oświaty oraz zarządzeniami/decyzjami dyrektorów placówek.
§ 6.
Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
§ 7.
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących przypadkach:
a) na podstawie art. 145 ust. 1 Prawa zamówien publicznych w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 8.
- ustalają, że obowiązującą formą odszkodowania stanowić będą kary umowne.
- zapłaci Zamawiającemu kary umowne z następujących tytułów:
- odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z powodu przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca - w wysokości 5% wynagrodzenia całkowitego brutto (obliczonego jako wartość niezrealizowanej części umowy - stanowiącego iloczyn dziennej ilości posiłków, przewidywanych dni nauki szkolnej i oferowanej ceny jednostkowej posiłku).
- mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych z Kodeksu Cywilnego.
- Jeżeli kary umowne nie pokrywają poniesionych szkód, Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, do wysokości rzeczywistych poniesionych szkód, na zasadach ogólnych.
§ 9.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie wykonywania usługi.
§ 10
- Zamawiający powierza przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, na potrzeby realizowanego zamówienia określonego w Umowie.
- Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.
§ 11.
1. Załączniki do umowy, stanowiące jej integralne części:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia i jego wykonania.F
§ 12.
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 13.
- sprawach nie uregulowanych w umowie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
- spory mogące wyniknąć na tle realizacji niniejszej umowy, strony poddają rozstrzygnięciu sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Zamawiającego.
§ 14.
Niniejsza umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach dwa dla Zamawiającego jeden dla Wykonawcy.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY