Komunikat Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciążu dotyczący wydawania zaświadczeń uprawniających do zakupu węgla po preferencyjnych cenach
Treść
Zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 2236) zakupu preferencyjnego dokonuje się po przedstawieniu zaświadczenia potwierdzającego wypłacenie na rzecz gospodarstwa domowego dodatku węglowego lub pozytywnego rozpatrzenia wniosku o wypłatę dodatku węglowego.
Wnioski o wydanie zaświadczenia można składać w siedzibie GOPS w Raciążu przy ulicy 11 Listopada 20. Zaświadczenia będą wydawane w terminie nie dłuższym niż 7 dni. Można składać je do 15 kwietnia 2023 r.
WAŻNE
Zaświadczenia wydaje się jednokrotnie i w jednym egzemplarzu.
Wzór wniosku o wydanie zaświadczenia w wersji PDF znajduje się poniżej.
/files/files/WNIOSEK-o-wydanie-zaswiadczenia%20WEGIEL%281%29.pdf
Wnioski w formie papierowej można pobrać w budynku GOPS lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Raciążu.
UWAGA
W celu dokonania zakupu węgla należy z otrzymanym zaświadczeniem udać się do jednego z trzech podmiotów zajmujących się sprzedażą węgla dla mieszkańców Gminy Raciąż tj.:
- PUH Hurt Detal Alicja Rybacka, ul. 11 Listopada 14, 09-140 Raciąż
- Zakład Produkcyjno-Budowlany WAGAR w Uniecku, Unieck 37, 09-140 Raciąż
- FHU Mieczysław Kucharski, Nowe Gralewo 32, 09-140 Raciąż