Komunikat w sprawie zmiany sposobu obsługi interesantów w Urzędzie Gminy
Treść
Wójt Gminy Raciąż informuje, że w związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz Zarządzeniem Nr 22.2022 Wójta Gminy Raciąż z 24 stycznia 2022roku do przyjęto następujące zmiany w sposobie działania Urzędu obowiązujące do 28 lutego 2022 roku
- Wprowadza się ograniczenia poruszania się interesantów po budynku Urzędu.
- Ze względu na to, że część pracowników będzie pracowała w systemie zdalnym zachęcamy do załatwiania spraw drogą elektroniczną lub przez skrzynkę e-puap Urzędu Gminy - pracownicy Urzędu będą dostępni telefonicznie lub mailowo. Jeżeli sprawa nie będzie mogła być rozstrzygnięta w tej formie, pracownik zdecyduje o spotkaniu osobistym.
- Przy wejściu do Urzędu został zamontowany wideodomofon z którego należy korzystać w celu poproszenia właściwego pracownika
- Tak jak do tej pory przyjmowana będzie także korespondencja pocztowa.
- Kasa urzędu będzie działać w sposób ograniczony – tylko płatności bezgotówkowe w godzinach pracy Urzędu
- Prosimy o dokonywanie przelewów elektronicznych.
Dane kontaktowe do Urzędu:
Urząd Gminy Raciąż
ul. Kilińskiego 2
09-140 Raciąż
tel.: 23 679 12 80
Mail: sekretariat@gminaraciaz.pl
Wspólnie zadbajmy o zdrowie nas wszystkich.