Informacja dla Rolników poszkodowanych w wyniku huraganu
Treść
W związku z wystąpieniem na terenie Gminy Raciąż niekorzystnego zjawiska atmosferycznego tj. huraganu oraz deszczu nawalnego w dniu 10.08.2017r. informuję, iż: Rolnicy, u których wystąpiły straty w środkach trwałych (budynkach gospodarskich, maszynach rolniczych, zwierzętach stada podstawowego-reprodukcyjnego,) w wyniku wystąpienia niekorzystnego zjawiska atmosferycznego tj. huraganu mogą składać wniosek o oszacowanie szkód w Urzędzie Gminy Raciąż, pokój nr 4 do dnia 25.08.2017 r.
Druk wniosku do pobrania w Urzędzie Gminy Raciąż pok. nr 4, oraz TUTAJ (doc)
We wniosku należy uwzględnić całość produkcji roślinnej i zwierzęcej prowadzonej w roku 2017 – tj. wypisać wszystkie uprawy zgodnie z wnioskiem o przyznanie płatności obszarowych oraz wszystkie zwierzęta gospodarskie.
Do wniosku obowiązkowo należy dołączyć – kopie wypełnionego wniosku o przyznanie płatności obszarowych składanego do ARiMR na 2017 r. oraz kopie zgłoszenia do systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ) lub kopie paszportów/księgi stada.