Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.”
Treść
Gmina Raciąż
09-140 Raciąż
ul. Kilińskiego 2
Raciąż, dnia 14 kwietnia 2016r.
RRG.7021.1.20.2016
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.), określonego art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych”
I. Przedmiot zamówienia:
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.”
Opis zadania do wykonania:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż mieszanką mineralno-asfaltową z obcięciem krawędzi do prostokątu (śr. grubość ubytku 4cm) w przewidywanej ilości ok 150 m².
Podana ilość jest określona szacunkowo i może ulec zmianie. Należność dla wykonawcy zostanie ustalona kosztorysem powykonawczym – wg. faktycznie wyremontowanej nawierzchni i ceny jednostkowej za 1m² oferowanej przez wykonawcę i przyjętej umową.
II. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia - do 10 czerwca 2016 roku
III. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja). - Posiadać wiedzę i doświadczenie.
- Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy przedłożą:
Ad. 1.
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku.
Ad. 2.
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku.
Ad. 3.
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku.
Ad. 4.
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawczy o spełnieniu warunku.
IV. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
Cena 100%
W ofercie należy podać ceny netto i brutto za naprawę m2 nawierzchni asfaltowej.
Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowe warunki określone przez Zamawiającego w umowie.
Rozliczenie pomiędzy stronami: na podstawie faktury VAT, sporządzonej dla całości zamówienia, której zapłata nastąpi po wykonaniu zamówienia w ciągu 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
V. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 22 kwietnia 2016 r. do godziny 10:00,
miejsce: Urząd Gminy Raciąż, 09-140 Raciąż, ul. Kilińskiego 2, pokój nr 14 (sekretariat).
VI. Osoby uprawnione do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania:
imię i nazwisko: Adam Kowalski
tel. 23/679-12-80
fax. 23/679-12-75
w terminach w godzinach pracy zamawiającego 7.30 – 16.00
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
- Projekt umowy
WÓJT GMINY RACIĄŻ
/-/ Ryszard Giszczak