Przejdź do stopki

Zapytanie ofertowe - Remont nawierzchni chodników przy budynku Zespołu Szkół w Starym Gralewie

Zapytanie ofertowe - Remont nawierzchni chodników przy budynku Zespołu Szkół w Starym Gralewie

Treść

1. Zamawiający – Gmina Raciąż, ul. Kilińskiego 2, 09-140 Raciąż. W imieniu zamawiającego postępowanie prowadzi Zespół Szkół w Starym Gralewie.

2. Przedmiot zamówienia – wykonanie remontu nawierzchni chodników przy budynku Zespołu Szkół w Starym Gralewie (szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 i 2a).

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 20 listopada 2015 r. 

5. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki: 

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2  ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 

6. W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą należy dostarczyć oświadczenie o spełnianiu tych warunków – załącznik nr 3.

7. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:

1)  formularz ofertowy – załącznik nr 1;

2)  szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 i 2a;

3)  oświadczenie, o którym mowa w punkcie 5 – załącznik nr 3;

4)  parafowany projekt umowy – załącznik nr 4.

8. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu poniesionych przez wykonawcę. 

10. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.

11. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.

12. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zespołu Szkół w Starym Gralewie wraz z oznaczeniem „Oferta na wykonanie remontu nawierzchni chodników przy budynku Zespołu Szkół w Starym Gralewie”

12. Termin składania ofert upływa dnia 23 października 2015 r. o godz. 10.00, oferty należy składać w sekretariacie szkoły.

13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 października 2015 r. o godz. 10.15 w sekretariacie Zespołu Szkół w Starym Gralewie. 

14. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie zamknięcia postępowania przed upływem terminu składania ofert lub unieważnienia postępowania po tym terminie.  

16. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania.  W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.