Nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011
Treść
Wójt Gminy Raciąż – Gminny Komisarz Spisowy
ogłasza nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych
Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011
Wymagania
1) Ukończone 18 lat;
2) Posiadanie co najmniej średniego wykształceni;
3) Korzystanie z pełni praw publicznych;
4) Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie (w tym przestępstwo skarbowe);
5) Biegła znajomość obsługi komputera;
6) Pełna sprawność fizyczna.
Wymagania dodatkowe preferowane ze względu na specyfikę pracy rachmistrzów
1) Praktyczna umiejętność korzystania z map cyfrowych;
2) Znajomość funkcjonowania systemu GPS;
3) Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, sprawnego oraz skutecznego komunikowania się z respondentami, wzbudzania zaufania u innych oraz radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych;
4) Umiejętność organizacji pracy własnej;
5) Miejsce zamieszkania na terenie Gminy Raciąż.
Harmonogram zadań rachmistrza spisowego
1 marca – 17 marca 2011 r. – obchód przedspisowy
6 kwietnia – 7 kwietnia 2011 r. – szkolenie uzupełniające oraz odprawa przedspisowa
8 kwietnia – 30 czerwca 2011 r. – spis
Zasady pracy rachmistrza spisowego
W czasie pracy rachmistrz będzie posługiwał się urządzeniem typu hand-held, wyposażonym
w specjalnie opracowaną aplikację.
Wyłonieni w wyniku naboru kandydaci na rachmistrzów spisowych zobligowani są do wzięcia udziału w szkoleniu z zakresu metodologii i organizacji spisu oraz warsztatach na temat posługiwania się terminalami hand-held a także zainstalowanymi na nich aplikacjami. Kandydat, który nie wziął udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
Rachmistrz spisowy zostanie powołany przez dyrektora urzędu statystycznego na wniosek Gminnego Komisarza Spisowego po uzyskaniu pozytywnej oceny z egzaminu kończącego szkolenie oraz po złożeniu pisemnego przyrzeczenia o obowiązku przestrzegania tajemnicy statystycznej.
Praca rachmistrza spisowego wykonywana będzie na podstawie umowy zlecenia.
Wymagane dokumenty
1) Pisemne zgłoszenie swojej kandydatury – według załączonego wzoru.
2) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) Kserokopia dowodu osobistego;
4) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach potwierdzających posiadanie umiejętności preferowanych;
5) Oświadczenie kandydata potwierdzające, że posiada pełna zdolność do czynności prawnych;
6) Oświadczenie kandydata stwierdzające, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne w tym umyślne przestępstwo skarbowe.
7) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych d realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy Raciąż pok. 14 - sekretariat, ul. Pl. A. Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż w terminie 6 grudnia – 15 grudnia 2010 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Gminnym Biurze Spisowym pod numerem (23) 679-12-80.
Dokumenty do pobrania:
Oświadczenie o przetawarzaniu danych osobowych