Przejdź do stopki

Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła w Gminie Raciąż

Treść

25 lutego 2020 r. Zarząd Województwa Mazowieckiego przyjął do realizacji „Mazowiecki Instrument Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020 (MIWOP)”. Celem programu jest polepszenie warunków życia mieszkańców Mazowsza poprzez poprawę jakości powietrza oraz wsparcie samorządów gminnych w realizacji uchwały antysmogowej na Mazowszu.

Miło mi Państwa poinformować, że Gmina Raciąż pozyskała w ramach programu MIWOP środki finansowe na inwentaryzację źródeł ciepła. Pozyskanie informacji dotyczących rodzaju i jakości domowych źródeł ciepła na terenie naszej gminy to pierwszy etap potencjalnego otrzymania dofinansowań w zakresie wymiany urządzeń grzewczych i termomodernizacji budynków u zainteresowanych osób.

W związku z powyższym od października Mazowiecka Agencja Energetyczna rozpocznie w naszej Gminie proces inwentaryzacji.

Mieszkańcy Gminy mogą spodziewać się przesyłki pocztowej, w której zawarta będzie ankieta do wypełnienia, pismo przewodnie a także ulotka promująca działania.

Wypełnienie ankiety jest możliwe:

- w formie zdalnej poprzez stronę www.mae.com.pl/miwop

- telefonicznie pod numerem +48 510 016 047

- elektronicznie wysyłając skan lub zdjęcie ankiety na mail miwop@mae.com.pl bądź MMS-em pod numer +48 510 016 047

- w formie  papierowej wrzucając wypełnioną ankietę do dedykowanej skrzynki w Urzędzie Gminy lub wysyłając ją pocztą na adres: Mazowieckiej Agencji Energetycznej ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3/300, 02-362 Warszawa

Prosimy o odesłanie ankiety w terminie 14 dni od momentu otrzymania

W wypadku niedostarczenie ankiety, zostanie ona przeprowadzona metodą wywiadu bezpośredniego podczas wizyty domowej i oględzin przez wykwalifikowanych ankieterów. W razie nieudzielenia żadnych informacji, niezgłoszone źródło ciepła zostanie uznane za pozaklasowe (najgorszej jakości).

Wszystkim mieszkańcom Gminy serdecznie dziękujemy za udział w inwentaryzacji!