Przejdź do stopki

PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ w 2020 r. – usługi społeczne - INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH - INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Umieszczony: 11.12.2019, Status przetargu: nowy, Umieścił: Marcin Buras

  Gminny Ośrodek

Pomocy Społecznej

       w Raciążu

 

GOPS. ZP.2253.1.2019

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NA USŁUGI SPOŁECZNE

o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.)

Przedmiot zamówienia:

PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW

DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ  w 2020 r.

 

Nazwa Zamawiającego:           Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążu

Adres:                                              ul. 11 Listopada 20, 09-140 Raciąż

Telefon:                                  23 679 10 51 

REGON:                                 130117419                    

NIP:                                       5671314691                            

Adres poczty elektronicznej:  gops_raciaz@op.pl

Adres strony internetowej:             www.gminaraciaz.pl

Wykaz załączników do ogłoszenia:

  1. Opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania,
  2. Formularz oferty,
  3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
  4. Wykaz usług wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane,
  5. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy.

 

Zatwierdzam:

KIEROWNIK

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciążu

/-/ Anna Walczewska

 

ROZDZIAŁ I.

OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

Podstawa prawna:

Postępowanie prowadzone dla zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) – zwanej dalej „ustawą”.

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro.

Rodzaj postępowania: usługa

Oznaczenie postępowania: GOPS.ZP.2253.1.2019

Miejsce publikacji ogłoszenia:

1) Strona internetowa – www.gminaraciaz.pl

2)  Tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążu, ul. 11 Listopada 20, 09-140 Raciąż (tablica ogłoszeń) .

Niniejsze ogłoszenie wraz z załącznikami dostępne jest nieodpłatnie, na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążu, ul. 11 Listopada 20, 09-140 Raciąż  (pokój nr 7), oraz bezpośrednio na stronie internetowej www.gminaraciaz.pl.

 

ROZDZIAŁ II.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I WARUNKI JEGO WYKONANIA

  1. Przedmiotem postępowania jest :

PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW

DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ

W 2020 r.

  1. Miejsce realizacji dostawy posiłków - Gmina Raciąż:

1. Szkoła Podstawowa w Gralewie (przybliżona liczba posiłków – 32),

2. Szkoła Podstawowa w Koziebrodach, (przybliżona liczba posiłków – 65),

3. Szkoła Podstawowa w Krajkowie, (przybliżona liczba posiłków – 35),

4. Szkoła Podstawowa w Uniecku, (przybliżona liczba posiłków – 45),

5. Oddział Przedszkolny w Raciążu, ul. 11 Listopada 20. (przybliżona liczba posiłków – 12),

  1. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku budżetowym 2020 r. styczeń – grudzień 2020 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków w formie obiadów jednodaniowych dostarczanych w termosach wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku dla około 200 dzieci  (dziennie) w wieku od 6 lat do 16 lat.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do umowy z  przyszłym Wykonawcą).
  3. KODY CPV

55524000-9 usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 usługi w zakresie posiłków szkolnych

55521200-0 usługi dowożenia posiłków

55520000-1 usługi dostarczania posiłków

ROZDZIAŁ III.   

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:

  1. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług w zakresie żywienia zbiorowego np. dożywiania w szkołach, prowadzenia stołówki lub lokalu gastronomicznego, obsługi gastronomicznej  imprezy  - dla grupy co najmniej 100 osób. (Zamawiający rozumie przez jedną usługę - jednorazową realizację zamówienia o wskazanej wielkości, tj. dla grupy co najmniej 100 osób. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku zamówień sumujących się do wskazanej wartości).
  2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
  1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

ROZDZIAŁ IV.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I OBLICZENIA CENY

  1. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć jednostkową cenę oferty i podać ją w formularzu oferty (stanowiącym Załącznik 2 do niniejszego ogłoszenia). Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Cena obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonaniem zamówienia oraz podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie realizacji zamówienia.
  3. Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom z jakiegokolwiek powodu.
  4. Wykonawca składa ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zamówienia.
  5. Kompletna oferta powinna zawierać:
  1. prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 do Ogłoszenia),
  2. pełnomocnictwo (o ile zostało udzielone),
  3. oświadczenie Wykonawcy oraz dokumenty poświadczające spełnianie warunków udziału postępowaniu – wg zał. nr  3 i 4 oraz dokumentację poświadczającą należyte wykonanie dotychczasowych zamówień.
    1. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do Ogłoszenia i Istotnych Postanowień Umowy, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do ich treści.
    2. Oferta winna być sporządzona na piśmie (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej czytelność jej treści.
    3. Wszystkie strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być zaparafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być zaparafowane przez Wykonawcę – w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
    4. Strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być kolejno ponumerowane. W treści oferty winna być umieszczona informacja o łącznej liczbie stron oferty wraz z liczbą i wykazem załączników do oferty.
    5. Ofertę należy złożyć w formie oryginału. Pozostałe dokumenty z wyłączeniem pełnomocnictwa do złożenia oferty (pełnomocnictwo - wyłącznie w oryginale lub kopii podpisanej notarialnie) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).

ROZDZIAŁ V

KRYTERIUM OCENY OFERT

1. Kryteria i ich znaczenie wraz ze szczegółowym opisem:

Lp.

Nazwa kryterium

Punkty

Waga

1.

Cena brutto jednego gorącego posiłku – (obiad jednodaniowy w postaci drugiego dania – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w zał. nr 1 do ogłoszenia)

max. 70

70%

2.

Doświadczenie Wykonawcy

max. 30

30 %

 

2. Określenie skali ocen poszczególnych kryteriów:

  • Cena brutto jednego posiłku (C) - 70 % max 70 pkt.

Oferta z najniższą wartością brutto uzyska maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, tj. 70 pkt., pozostałe oferty zostaną ocenione wg wzoru:

Ilość punktów w kryterium cena = (najniższa oferta cenowa /cena oferty badanej) x 100 x 70%

  • Doświadczenie Wykonawcy (D) – 30 % max 30 pkt.

Podczas oceny ofert ww. kryterium oceniane będą usługi spełniające wymogi opisane w rozdz. III  niniejszego Ogłoszenia,

Podczas oceny ofert ww. kryterium oceny stosowany będzie następujący sposób obliczenia: oferta z najwyższą liczbą zrealizowanych usług spełniających wymogi, o których mowa w rozdz. III niniejszego Ogłoszenia uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 30.

Punkty pozostałych ofert zostaną przeliczone zgodnie z następującym wzorem:

(Db : Dmax) × 100 x 30 %., gdzie: Dmax – oferta o najwyższej liczbie zrealizowanych usług, Db - liczba zrealizowanych usług oferty badanej.

  1. Ostateczna ocena (O) stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w obu w.w. kryteriach, tj. O = C + D.

 

ROZDZIAŁ VI

TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w GOPS w Raciążu, ul. 11 Listopada 20, pokój nr 7 w  terminie:  do dnia 20 grudnia 2019 r. do godziny 10:00 w zamkniętej kopercie zaadresowanej następująco:

z oznaczeniem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążu

ul. 11 Listopada 20, 09-140 Raciąż

Oferta na PRZYGOTOWANIE I DOSTAWE GORĄCYCH POSIŁKÓW

DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ W 2020 r.

Nie otwierać przed 20 grudnia 2019 r. godz. 10:30”

Otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego, tj. w GOPS w Raciążu, ul. 11 Listopada 20, pokój nr 7  w dniu 20 grudnia 2019 r. o godzinie 10:30.

 

ROZDZIAŁ VII

INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

  1. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi o tym fakcie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na usługi społeczne w terminie uzgodnionym z Wykonawcą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia na usługi społeczne, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
  4. Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie www.gminaraciaz.pl informację o udzieleniu zamówienia na usługi społeczne, podając przedmiot umowy oraz nazwę albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę.
  5. W razie nieudzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie www.gminaraciaz.pl.

 

ROZDZIAŁ VIII

WZÓR UMOWY

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do podpisania umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego Ogłoszenia

 

ROZDZIAŁ IX.

TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

ROZDZIAŁ X

SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą e-maila na adres zamawiającego: gops@gminaraciaz.pl
  2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują ww. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje e-mailem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku przekazywania dokumentów e-mailem dowód transmisji danych oznacza, że wykonawca otrzymał korespondencję w momencie jej przekazania przez zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie urządzeń wykonawcy.
  3. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: kierownik GOPS – Anna Walczewska gops_raciaz@op.pl.

Uwaga: Przy przekazywaniu korespondencji w formie e-mail należy przygotowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy dokument zeskanować i przesłać.

ROZDZIAŁ XI

KLAUZULE INFORMACYJNE (RODO)

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

a)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raciąż i Gminny   Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążu.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:                   ”PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI ZE SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ  w 2020 r.

nr postępowania: GOPS.ZP.2253.1.2019”  prowadzonym w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych.

b) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp,

c)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,

d)  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,

e)    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,

f)  posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
  • na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,

g) nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.